Website Offline?
Hensel Hosting controleert alle servers en systemen 24/7 om ervoor te zorgen dat alle diensten altijd beschikbaar zijn.
Denk je dat je website offline is? Volg dan deze stappen:
- Als je een webdesigner of ontwikkelaar hebt, neem dan contact met hen op om te vragen of ze aan de website werken. Het is mogelijk dat je website tijdelijk offline is terwijl er nieuwe bestanden worden geĆ¼pload door je ontwerper.
- Werken andere websites goed voor jou? Controleer of je website niet alleen voor jou offline is. Het kan zijn dat je internetverbinding of wifi-problemen heeft. Bezoek Down For Everyone Or Just Me om dit te controleren (of bezoek alternatieve websites die hetzelfde doen).
- Offline voor iedereen? — Als je website voor iedereen offline is, zijn we waarschijnlijk al bezig met het oplossen van het probleem. Je kunt over een paar minuten nogmaals proberen. Je kunt ons ook een bericht sturen.
- Alleen offline voor jou? — Als het alleen voor jou offline is, is het mogelijk dat je IP-adres geblokkeerd is door onze firewall, maar dat anderen nog steeds de website kunnen zien. Zie Geblokkeerd door onze firewall voor meer informatie.
Geblokkeerd door onze firewall?
Dit kan gebeuren als je computer te veel verzoeken doet, bijvoorbeeld door e-mail te controleren met het verkeerde wachtwoord, of door te proberen in te loggen op WordPress met het verkeerde wachtwoord. Dit kan een beveiligingsprobleem veroorzaken en je IP-adres blokkeren. We blokkeren deze verzoeken om je veiligheid te waarborgen. Maar als je IP-adres geblokkeerd is, kunnen we dit eenvoudig oplossen. Klik op de onderstaande knop om je IP-adres te deblokkeren. In de tussentijd kun je een andere wifi gebruiken of internet vanaf je telefoon gebruiken. In geval van een verkeerd e-mailwachtwoord, zorg ervoor dat je e-mailclient stopt met proberen, omdat dit ook je andere IP-adressen kan blokkeren.