Betalen via automatische incasso

Automatische incasso is mogelijk voor klanten met een Nederlandse bank/giro rekening. Vul het volgende formulier in en fax het of stuur het op per email naar administratie @ hensel.nl Machtingsformulier Automatische Incasso (PDF) Alvast bedankt!

Wat zijn de betalingsmogelijkheden?

Creditcard en iDeal Je kunt betalen met Creditcard of iDeal via het Customer Care Center, of op onze website bij het afrekenen. Internationale Bank Overschrijving REKENINGHOUDER: HENSEL HOSTING BANKNAAM: ABN AMRO PLAATS: AMSTERDAM, NEDERLAND BIC: ABNANL2A IBAN: NL13ABNA0443520798 Automatische incasso Automatische incasso is mogelijk voor klanten met een Nederlandse bankrekening. Vul het volgende formulier in… Continue reading Wat zijn de betalingsmogelijkheden?

Customer Care Center update

In een recente aanpassing hebben wij de hoofdpagina van het customer care center een update gegeven, dit door middel van gelijkwaardige iconen. Het resultaat kan je hieronder bekijken: Klik hier voor meer screenshots van het customer care center.

Server settings

Veel open source software heeft aparte instellingen nodig (zoals WordPress.org etc.). Dit moest tot voor de zomer via support aangevraagd worden. Veel gebruikers hebben de nieuwe feature inmiddels opgemerkt, want het wordt al veel gebruikt. Denk aan safe mode, magic quotes etc. Allemaal makkelijk via het customer care center in te stellen. Mocht je zelf… Continue reading Server settings

Witte en zwarte lijsten

Sinds vandaag is het via het customer care center mogelijk om hele domeinen (bijv. domein.nl) of zelfs top-level-domeinen (bijv. .nl) toe te voegen aan je white- of blacklist. Dit kan handig zijn om te voorkomen dat berichten van een bepaald domein onverhoopt als ongewenste mail worden aangemerkt. Dit kon al eerder via support worden ingesteld,… Continue reading Witte en zwarte lijsten

.nl in quarantaine

Dit weekend heeft SIDN onderhoud gepleegd aan de software (DRS 4.3), waardoor .nl domeinnamen na opheffing 40 dagen niet beschikbaar zijn voor registratie door een ander. Dat is een goede zaak. Het is een prettig vangnet voor onbedoelde fouten. Als een domeinnaam per ongeluk wordt opgeheven is dat natuurlijk heel vervelend, maar dan is het… Continue reading .nl in quarantaine

Nieuwe extensie .me

Laatst werd al .asia toegevoegd en nu is er ook .me: op de .me website is te lezen dat .me al about you is, maar waarom dan niet gewoon .you 🙂 Afijn, er lijkt nog flink wat beschikbaar, zit er nog iets leuks tussen? Check het op onze website via onze home-grown domeinchecker

Groene stroom

In onze datacentra wordt gebruik gemaakt van natuurstroom (opgewekt met zon / wind / water / geothermische energie). Nog een belangrijk punt is dat het datacenter wordt gekoeld met koud water uit de Nieuwe Meer en dus niet met airco’s. Dat scheelt heel veel elektriciteit (koeling is meestal de grootste energiegebruiker van datacenters). Dat koelsysteem… Continue reading Groene stroom

Haal je morgen de krenten uit de numerieke-domeinnaam-pap?

Morgen 28 februari 2008, is het zover, dan gaan bij ons om 12:00 uur alle remmen los om de krenten uit de numerieke-domeinnaam-pap vast te leggen. Onderstaand bericht gaat over de geblokkeerde namen, maar verder ben je dus vrij om te kiezen. Wees er snel bij, dan kunnen we hem voor je verwerken! Bestellen kan… Continue reading Haal je morgen de krenten uit de numerieke-domeinnaam-pap?

Lunch 2.0 bij Hyves in Amsterdam

Vanmiddag was er Lunch 2.0 in het nieuwe pand van Hyves op de Herengracht in Amsterdam. Lunch 2.0 is een regelmatige reeks van lunches op locatie bij technologie en media bedrijven die inspirerende ondernemers, programmeurs, investeerders, etc. uit de technologie sector samenbrengt. Koen Kam van Hyves over nieuwe chat functionaliteit by Hyves op 18 januari… Continue reading Lunch 2.0 bij Hyves in Amsterdam