[notification style=”warning” font_size=”12px” closeable=”true”] LET OP: Per juni 2015 is dit artikel niet meer up-to-date, vanwege betere beveiliging op e-mailverbindingen en inbegrepen SMTP service. De juiste instellingen voor je e-mailadres vindt je na het aanmaken of wijzigen hiervan in het Customer Care Center. We werken er aan dit artikel z.s.m. up-to-date te maken. [/notification]
Na het aanmaken van een emailadres in het Customer Care Center krijg je alle benodigde gegevens om je e-mail op te halen.
Voor andere e-mailprogramma’s, klik hier. Je kunt je e-mail ook altijd via je browser bekijken (webmail).
Wat heb je nodig?
1. SMTP gegevens van je internetprovider*
2. E-mailgegevens die je hebt ingesteld in het Customer Care Center**
* Mocht je deze dienst via ons willen aanschaffen, neem dan graag contact op en vraag om de dienst “Authenticated SMTP”
De volgende voorbeeld gegevens worden in onderstaand voorbeeld gebruikt, eigen gegevens krijg je te zien na het aanmaken van een e-mailbox in het Customer Care Center.
Naam: Voornaam Achternaam
Email adres: jouwnaam@jouwdomeinnaam.nl
Gebruikersnaam: jouwnaam@jouwdomeinnaam.nl
Wachtwoord: door jou opgegeven bij het aanmaken
Inkomende mailserver: mail.jouwdomeinnaam.nl
Uitgaande mailserver (SMTP)*: verstrekt door je internetprovider en te vinden in onze SMTP server lijst
Ondersteunde protocollen: POP3 and IMAP