Customer Care Center Video Handleidingen

E-mailadres aanmaken in het Customer Care Center

Je kunt e-mailadressen aanmaken via het Customer Care Center op https://www.managedomain.nl. Log daarvoor in met je gebruikersnaam en wachtwoord en kies voor je domein. Klik vervolgens op POP3 / IMAP Emailbox (onder E-mailinstellingen) en kies voor “+ nieuwe aanmaken”. Daar kun je de naam en het wachtwoord van de e-mailbox dan opgeven. PS) Mocht je het wachtwoord voor het CCC niet bij de hand hebben: via https://www.managedomain.nl/passwordreset.php kan je het wachtwoord resetten. Vul hier je gebruikersnaam in, en kies voor administratief (standaard) of technisch contactpersoon. Dan krijg je een email op het bij ons bekende emailadres met een link om het wachtwoord te resetten.

[divider style=”hr-dotted”]

Het wachtwoord wijzigen voor je emailaccount

Het wachtwoord voor je e-mailbox wordt niet bij ons bewaard uit veiligheidsredenen. Dit wachtwoord heb je zelf opgegeven bij het aanmaken van de e-mailbox en kun je opnieuw instellen via het Customer Care Center. Log daarvoor in met je gebruikersnaam en wachtwoord en kies voor je domein. Klik vervolgens op POP3 / IMAP Emailbox (onder E-mailinstellingen) en klik op de betreffende e-mailbox. Daar kun je het wachtwoord van de e-mailbox opnieuw opgeven. Nadat je de gegevens hebt opgeslagen krijg je dan tevens een overzicht van de instellingen.

[divider style=”hr-dotted”]

Het doorsturen van een emailadres naar een ander emailadres

Je kunt doorstuur e-mailadressen aanmaken via het Customer Care Center op https://www.managedomain.nl. Log daarvoor in met je gebruikersnaam en wachtwoord zoals ontvangen per e-mail, en kies voor je domein. Klik vervolgens op E-mailinstellingen en kies voor “+ nieuwe aanmaken”->Doorstuur adres. Daar kun je de naam van het e-mailadres, en waar deze heen gestuurd moet worden opgeven.

[divider style=”hr-dotted”]

Het spamfilter strakker instellen om minder spam te ontvangen

Als je veel ongewenste spam ontvangt die niet gemarkeerd is in het onderwerp met [SPAM], kun je in het Customer Care Center het filterniveau hoger zetten. Met het spam filter op Uitgebreid worden berichten eerder als spam aangemerkt dan op Standaard.

[divider style=”hr-dotted”]

Autoresponder instellen in het Customer Care Center

[divider style=”hr-dotted”]

Spam direct verwijderen in plaats van markeren