Sinds begin dit jaar is het Customer Care Center ook volledig in het Engels.
Verder is er al enige tijd de mogelijkheid gekomen om statistieken toegankelijk te maken op je domein vanaf buitenaf, zodat een buitenstaander die statistieken kan bekijken, zonder dat hij ook direct je email kan instellen.
Verder worden alle formulieren volledig automatisch ingevuld per email verstuurd bij het plaatsen van een bestelling (hoewel de formulieren bijna niet meer nodig zijn). We hebben alleen voor een .nl-verhuizing en houderwijzigingen papieren nodig. Verder hebben we alleen voor nieuwe klanten eenmalig een identiteitsbewijs of uittreksel kamer van koophandel nodig om vast te stellen met wie we zaken doen.
Bij het Customer Care Center en Reseller Control Center is ook al een tijd de mogelijkheid om zelf het wachtwoord te resetten, waarbij de klant voor de veiligheid middels het klikken op een link in een email kan bevestigen om de reset ook daadwerkelijk uit te voeren.
Recentelijk kunnen klanten van resellers ook zelf bestellen via het Reseller Control Center en om te voorkomen dat die optie niet wenselijk is, kunnen resellers voor hun klanten sinds een paar maanden ook instellen welke opties ze hebben in hun Customer Care Center. Zo zetten veel resellers de toegang tot de database administratie tool uit, omdat veel van hun klanten zich daar toch geen raad mee weten.
De laatste maand worden bestellingen door bestaande klanten geheel automatisch verwerkt, waardoor de gegevens nog sneller beschikbaar zijn en je direct aan de gang kan.
Op de wishlist voor het Customer Care Center staan:
- Cronjobs (regelmatig (bijv. dagelijks) automatische uitvoering van scripts)
- Wachtwoord FTP aanpassen
- Administratiemodule: facturen kunnen inzien + betalingsstatus
- Meerdere gebruikers aan kunnen maken met verschillende rechten
Er zijn meerdere verbeteringen mogelijk, we zijn benieuwd naar je wensen.
Reageer door een reactie te plaatsen.